Workshops

Make your workshops inspections more easier

Guide users from sign-up to value with automated, personalized onboarding flows—no dev work required.
Instantly issue virtual corporate cards
Control spending before it happens
Automate your expense management
Tillit fra globale selskaper
How we solve it

Inspections has better solutions with Vadio!

Unlike tradiotional approach we have better approach to solve your current problem regarding inspection
Kom i gang

Typical way

Disadvantage

Vadio way

Create a meeting
Send invitation's to customer
Start video inspections
Benefit's

The benefits of using Vadio for Inspections

Kom i gang

Save time

An all-in-one customer service platform that helps you balance everything your customers need to be happy.

Full documentation in one place

An all-in-one customer service platform that helps you balance everything your customers need to be happy.

Faster decision-making

An all-in-one customer service platform that helps you balance everything your customers need to be happy.

Better customer experience

An all-in-one customer service platform that helps you balance everything your customers need to be happy.

Save costs

An all-in-one customer service platform that helps you balance everything your customers need to be happy.

Reduced CO₂ emissions

An all-in-one customer service platform that helps you balance everything your customers need to be happy.

Vadio gjør det enkelt å få kundene med på møter via SMS-varsling, og notater gir meg full oversikt – jeg er svært fornøyd og vil bruke dette videre 

Gjermund T. Kittilsen
Salgssjef og partner hos
Getonnet

Kundene våre får raskere og bedre oppfølging med Vadio, og vi jobber langt mer effektivt internt og på tvers av lokasjoner. Det gir en mer profesjonell kundeservice og en enklere hverdag for alle

Bård Stian Rui
Systemleder hos
Noba Consulting

Vadio er en pålitelig partner som leverer kvalitet og god oppfølging. Løsningen gjør oss mer effektive i hverdagen, og vi anbefaler gjerne Vadio videre

Oddbjørn Gustavsen
CEO
Soly Group
Nyheter

Nye funksjoner som sparer tid - hver dag

Oppdag to funksjoner som kutter tid, forenkler prosesser og gir bedre flyt i hverdagen.

La kunder bestille videosamtalen

Med vår bestillingsløsning kan kunder enkelt bestille videobefaringer eller videosamtaler med deg på nett. Du får en mer effektiv arbeidsflyt og slipper tidkrevende frem-og-tilbake-koordinering.
Kunden bestiller tid med deg via nettsiden din
Du bestemmer selv tid og ansatt som tar møtet
Videobefaringer kan gjøres fra hvor som helst
Opptak kan deles med kunden og lagres trygt

Kunder filmer selv via opptakslink

Med Ta opp og send kan kundene filme og sende inn en situasjon direkte fra mobilen. Passer perfekt for tilbudsinnhenting, befaringer, skadeoppfølginger og forhåndssjekk – og alle sparer både tid, reise og kostnader.
Kunden får en opptakslenke på sms
Kunden guides gjennom steg under opptaket
Opptaket sendes mottaker(e) for vurdering
Gir raskere avklaringer og kan øke omsetningen
Fordeler

Mindre kjøring, gjør mer!

I snitt sparer Vadio-brukere 3,75 timer og 15,3 kg CO₂ hver uke per ansatt. De frigjør ikke bare verdifull tid, men reduserer også kostnader som over tid bidrar til økt omsetning.
Kom i gang

Tid

frigjør verdifull tid for både
bedriften og de ansatte

3,75 timer

spart ukentlig

Penger

reduser kostnader
og øk omsetningen

1875 kr

spart ukentlig

Naturen

spar miljøet
og bli grønnere

15,3 kg

spart ukentlig
Sjekk selv hva du kan spare ved hjelp av
vår sparekalkulator💰